بین مطالب وب سایت جستجو کنید

نصب هر نسخه ای از ویندوز به انتخاب شما در اصفهان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
رجائی 09138177038
13:51
چهار شنبه 8 فروردين 1397
زمانی که سیستم تان را روشن می کنید در ابتدا کلید بوت شدن را نمایش می دهد، کافی است کلید مورد نظر را زده و از صفحه ای که باز می شود درایو را انتخاب کرده و بعد کلید Enter را بزنید راه دیگر رفتن به صفحه Setup یا بایوس کامپیوتر و تغییر بوت سیستم است.
در غیر اینصورت پس از لود شدن صفحه ی اول مشخصات ، کلید Delete را چند بار فشار دهید تا وارد صفحه آبی رنگ تنظیمات مادربورد یا در واقع همان قسمت بایوس ( Setup ) شوید . سپس در آن به دنبال گزینه ی Advance BIOS Features رفته و در آن تنظیمات بوت را به شکل زیر تغییردهید : 
cd rom---------------first boot device
floopy--------------- second boot device
hard disk ----------third boot device
سپس کلید F10 را برای ذخیره و خروج انتخاب کنید .
2. وقتی DVD نصب را گذاشتید سیستم را ری استارت کرده تا توسط  DVD  راه انداز بارگذاری شود و چند ثانیه زمان دارید تا کلید Enter رابزنید.بعد از زدن اینتر شروع به بوت شدن می کند.
3. در مرحله بعد برنامه نصب شروع به فعالیت کرده و در صفحه پیش رو باید تنظیمات کشور ، فرمت زمان محلی و نوع زبان صفحه کلید خود را انتخاب کنید. البته بعد از نصب  ویندوز  نیز می توانید این تنظیمات  را انجام دهید.
 
ویندوز سون
 
آموزش تصویری نصب ویندوز 7
 
4. در صفحه بعد اگر می خواهید از ابتدا روی یک پارتیشن جدید و خالی ویندوز را نصب کنید ، فقط گزینه  Install Now کلیک کنید .
 
مراحل نصب ویندوز 7
 
5.حال از صفحه ای که باز می شود نوع ویندوز خود را انتخاب کنید.
 
مراحل نصب ویندوز 7
 
6. قبول کردن شرایط مجوز  و انتخاب  I accept the license terms
 
مراحل نصب ویندوز 7
 
7  .در این صفحه شما با دو گزینه مواجه می شوید :
در صورتیکه می خواهید نسخه قبلی ویندوز (به عنوان مثال XP ) که در کامپیوتر شما نصب شده است به Windows 7 ارتقاء پیدا کند گزینه اول را انتخاب نمائید. این گزینه فقط زمانی در دسترس هست که یک نسخه از ویندوز در کامپیوتر شما نصب شده باشدو در صورتی که می خواهید ویندوز قبلی را پاک کرده و ویندوز جدیدی نصب کنید بر روی گزینه Custom کلیک کنید.
 
مراحل نصب ویندوز 7
 
8. اگر هاردی که ویندوز 7 بر روی آن در حال نصب شدن است یک هارد نو می باشد و تا به حال ویندوزی بر روی آن نصب نشده  است  کافیست بر روی گزینه Drive Options کلیک کرده  سپس بر روی گزینه New کلیک کنید و ظرفیت درایو C خود را به گیگابایت انتخاب کنید (اگر درایو C خود را برابر با 15 گیگابایت  قرار دهید باید عدد15000 را وارد کنید) (1 GB = 1024 MB)
همچنین بخوانید : تکنیک های اعجاب انگیز برای زیبایی و جذابیت پوست
 
مراحل نصب ویندوز 7
 
نکته :
اگر هاردیسک شما قبلا دارای ویندوز XP یا هر ویندوز دیگری باشد کافیست درایوی که ویندوز بر روی آن نصب است را انتخاب بر روی گزینه Load Drive  کلیک کرده و از گزینه هایی که در اختیار شما قرار می گیرد گزینه Format را زده و بعد از آن بر روی کلید Next کلیک کنید.
9. نصب و راه اندازی ویندوز هم اکنون آغاز خواهد شد.
 
مراحل نصب ویندوز 7
 
10. پس از تمام شدن این 5 مرحله نصب صفحه لود شدن شدن پیش روی شما خواهد بود.
11.پس از ری استارت شدن و لود مجدد برنامه باید نام کاربری خود را وارد کنید و بعد از آن بر روی کلید Next کلیک کنید.
 
مراحل نصب ویندوز 7
 
12. در صورتی بخواهید برای سیستم خود رمز گذاشته و از اطلاعات آن محافظت کنید یک رمز عبور برای یوزر کاربری خود در نظر بگیرید.
 
 
مراحل نصب ویندوز 7
 
13. اگر گزینه اول را کلیک کنید که آپدیت های جدید از طریق اینترنت بر روی رایانه شما نصب می شود و اگر گزینه دوم را بزنید ،فقط آپدیت های مهم بر روی کامپیوتر شما نصب می شود ، می توانید گزینه سوم را تیک بزنید تا هیچ آپدیتی روی ویندوز شما انجام نشود.
 
مراحل نصب ویندوز 7
 
14. گر سیستم عامل ویندوز 7 خود را به صورت اورجینال خریداری کرده اید که یک شماره سریال به شما داده می شود که باید در کادر مربوطه در این مرحله وارد کنید و اگر هم به صورت دانلودی یا از فروشگاه های نرم افزاری خریداری کردید که دوباره یک سریال نامبر در یک فایل TXT یا متنی به شما داده می شود که باید در این کارد وارد کنید.
 
مراحل نصب ویندوز 7
 
15. تنظیمات زمان و تاریخ خود را بسته به کشور مورد نظر انتخاب کرده و بر روی گزینه Next کلیک کنید.
 
مراحل نصب ویندوز 7
در لیست Time Zone تهران را انتخاب کنید.
16. نوع کامپیوتر خود را بسته به اینکه سیستم شما خانگی باشد یا در شبکه استفاده می شود را انتخاب کنید .بر روی گزینه اول کلیک کنید.
بعد ازانتخاب شروع به لود کردن می کند
 
مراحل نصب ویندوز 7
 
پس از این مرحله ویندوز7 خود را برای تنظیمات دسکتاپ  آماده می کند .
 
 
 
 
تعداد بازدید از این مطلب: 138
بازدید : 138
رجائی 09138177038
13:46
چهار شنبه 8 فروردين 1397
پس انتشار جدیدترین ویندوز شرکت مایکروسافت، بسیاری از افراد دوست دارند که سیستم عامل رایانه خود را تغییر دهند و از ویندوز 8 به عنوان سیستم عامل رایانه خود استفاده کنند. حال دریچه آموزش جامع و تصویری برای نصب ویندوز 8 برای شما محیا کرده است که می توانید بدون هیچ هزینه ای ویندوز رایانه خود را تغییر دهید.
 
 
 
 
قبل از نصب ویندوز به موارد زیر توجه کنید:
- پردازنده ( CPU ) با توان پردازشی ۱ GHz و یا سریع تر
 - رم ( Ram ) یک گیگابایتی برای استفاده از نسخه ۳۲ بیتی و یا رم دو گیگابایتی برای استفاده از نسخه ۶۴ بیتی
 - 16 گیگابایت فضای حالی بر روی دیسک ذخیره سازی ( Hard Disk ) برای نصب نسخه ۳۲ بیتی و یا ۲۰ گیگابایت فضای خالی برای نصب نسخه ۶۴ بیتی
 - کارت گرافیک ( Graphics card ) شما باید با نسخه ۹ از DirectX مایکروسافت سازگاری داشته باشد و یا نسخه های جدیدتر
 - برای استفاده از امکانات لمسی ( Touch ) ویندوز ۸ باید تبلت و یا نمایشگر شما از قابلیت multitouch پشتیبانی کند
- نمایشگر شما باید از حداقل اندازه تصویر ۱۰۲۴ در ۷۶۸ پشتیبانی کند.
 
پس از قرار دادن دیسک در رایانه و طی مراحل اولیه نصب، پنجره ای مانند تصویر زیر به شما نمایش داده می شود که در آن می توانید تنظیمات زبان های مورد استفاده در صفحه کلید و سیستم خود را مشخص کنید.
 
 
در صفحه بعدی از شما پرسیده می شود که قصد نصب ( Install ) ویندوز را در سیستم خود دارید و یا دوست دارید که این دیسک ویندوز ۸ نصب شده در سیستم شما را تعمیر ( Repair ) کند که ما برای نصب نسخه جدید ویندوز بر روی سیستم بر روی دکمه Install کلیک می کنیم.
 
 
حال نیاز است که سریال و یا همان Product Key مربوط به سیستم عامل ویندوز را وارد کنیم تا دکمه Next برای رفتن به مرحله بعدی نصب این سیستم عامل روشن شود.
 
 
در مرحله بعد مجموعه قوانین مربوط به استفاده از این نسخه از این سیستم عامل که توسط کمپانی مایکروسافت تنظیم شده است نمایش داده می شود که با تیک دار کردن گزینه I accept this license term آن را قبول کنیم و سپس بر روی دکمه Next کلیک کنیم همانطور که مشاهده می کنید در متن نمایش داده شده در این صفحه ذکر شده است.
 
 
حال نوبت به آن رسیده است که انتخاب کنید که دوست دارید که ویندوز فعلی نصب شده در سیستم شما به ویندوز ۸ بروزرسانی شود و یا به طور کل دوست دارید از اول این نسخه از ویندوز بر روی سیستم شما نصب شود. با انتخاب گزینه اول فایل ها و تنظیمات شما بعد از نصب این نسخه از ویندوز از بین نمی روند و در نسخه جدید نیز می توانید از آن ها استفاده کنید اما با انتخاب گزینه دوم یعنی Custom: Install Windows only advanced تعیین می کنیم که تنها می خواهیم ویندوز در یکی از پارتیشن ها و یا همان درایو سیستم ما نصب شود.
 
 
لیست پارتیشن ها و یا بهتر است بگوییم درایو موجود در هارد دیسک ما نمایش داده می شود و برای هر یک از آن ها مقدار فضای کلی و فضای خالی ( Free Space ) نیز نمایش داده می شود که با توجه به آن ها می توانید مناسب ترین درایو را برای نصب ویندوز انتخاب کنید و به مرحله بعد بروید. همچنین اگر دوست دارید قبل از رفتن به مرحله بعد یکبار درایو و یا پارتیشن مربوطه را فرمت ( Format ) کنید تا همه اطلاعات موجود در آن پاک شود و برای نصب ویندوز آماده سازی شود می توانید با انتخاب آن درایو و کلیک بر روی گزینه Drive Options این کار را انجام دهید.
 
 
حال ویندوز شروع می کند به عملیات کپی و نصب ویندوز ۸ بر روی سیستم شما و ممکن است در این بین چند بار نیز سیستم شما راه اندازی مجدد شود به صورت خودکار که این برای نصب این نسخه از سیستم عامل بر روی سیستم شما لازم است.
 
 
بعد از نصب ویندوز بر روی سیستم شما سیستم به صورت خودکار توسط برنامه نصاب راه اندازی مجدد ( Restart ) می شود و شما وارد مراحلی می شوید که در آن ها نیاز است تنظیمات حساب کاربری خود را برای استفاده از ویندوز وارد کنید. بهتر است توضیحات بیشتر را بر روی تصاویر درج شده در پایین مشاهده کنید تا با انجام این فرآیند نیز به خوبی آشنایی پیدا کنید.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 تعمیر کامپیوتر در محل اصفهان

 

تعداد بازدید از این مطلب: 146
بازدید : 146


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود